Door de corona situatie was het voor de ouders van Sabine ineens niet meer mogelijk Sabine te bezoeken. Doe'RToe overlegde met de cliëntbegeleider en de ouders van Sabine en maakte een Familienet account aan voor Sabine, zodat Sabine en haar ouders toch dagelijks met elkaar konden communiceren. Inmiddels maken Sabine, haar ouders en haar woonlocatie enkele maanden gebruik van Familienet.
Ervaringen van ouders: De zorgverleners van Sabine delen de rapportage, foto’s en een enkele keer een filmpje. Als ouders delen we onze ervaringen over het bezoek en voegen hier soms een foto bij en zo nu en dan een filmpje. In de Corona periode was het voor ons als ouders nog fijner om informatie te ontvangen. Wij deelden met Sabine en haar zorgverleners filmpjes waarin we voor Sabine voor lezen of muziek maken. Sabine kon het bericht makkelijk vaker beluisteren op haar eigen Ipad. Opa’s en oma’s lezen ook mee en posten zo nu en dan ook een bericht. Familienet is eenvoudig in gebruik. Het is fijn dat je makkelijk een foto of een video kan uploaden of een link kan toevoegen die naar content op het internet verwijst. We zijn daar heel tevreden over. Ervaringen van de cliëntbegeleider: Ook wij maken met veel plezier gebruik van familienet en ik vind het ook leuk om op die manier de ouders en familie op de hoogte te stellen hoe het met Sabine gaat en wat ze gedaan heeft! Het is gemakkelijk in gebruik! Hieronder een voorbeeld van hoe een bericht van de cliëntbegeleider eruit ziet:
0 Reacties
Laat een antwoord achter. |
AuteurDoe'RToe Archieven
Juli 2021
Categorieën |
|
Esdégé-Reigersdaal
Krusemanlaan 88 1701 VN Heerhugowaard |